ENGLISH VERSION:

Sladki sezamovi krekerji so sladki, čeprav so brez dodanega sladkorja. Poleg tega so brez glutena in njihova priprava je preprosta. Prepričali vas bodo s svojo hrustljavo strukturo. Količina krekerjev je primerna za štirikratni prigrizek ali dvakratni zajtrk.

VEČ RECEPTOV ZA KREKERJE

SESTAVINE:
– 60 g mletih sezamovih semen.
– 30 g bučnih semen.
– 30 g medu.
– 25 g riževega sirupa.
– 20 g ribanega kokosa.
– 10 g kokosovega olja.
– 2 g cimeta (1 žlička).

POSTOPEK:
1. V posodi zmešamo vse suhe sestavine, tj. sezamova semena, bučna semena, riban kokos in cimet.
2. K suhim sestavinam dodamo med, rižev sirup in stopljeno kokosovo olje.
3. Sestavine dobro premešamo med seboj in razporedimo po peki papirju.
4. Pečemo 12 minut na 180 stopinjah.

NASVETI:
– Za veganske krekerje lahko med zamenjamo s katerim drugim tekočim sladilom, npr. javorjevim sirup, ali pa ga izpustimo in povečamo količino riževega sirupa.

HRANILNA VREDNOST:
– Energijska vrednost 940 kcal.
– Maščobe 72,2 g (od tega nasičene maščobe 27 g).
– Ogljikovi hidrati 57 g (od tega sladkorji 37,7 g).
– Prehranske vlaknine 1,4 g.
– Beljakovine 21,2 g.