ENGLISH VERSION:

Krekerji s semeni so brez glutena, dodanega sladkorja in veganski. Po sestavi ne tako nizki v ogljikovih hidratih, a super za zajtrk, prigrizek po treningu ali čez dan in za na pot. Količina zadostuje za 4-5 zajtrkov (odvisno od potreb) ali 8-10 prigrizkov.

VEČ RECEPTOV ZA KREKERJE

SESTAVINE:
– 300 ml mineralne vode.
– 130 g mletih ovsenih kosmičev.
– 100 g sončničnih semen.
– 65 g mletih praženih arašidov.
– 65 g rozin.
– 20 g lanenih semen.
– 20 g črnih sezamovih semen.
– 20 g indijskega trpotca.
– Žlička rožmarina.

POSTOPEK:
1. Nasekljamo arašide in rozine na manjše koščke.
2. Skupaj zmešamo vse suhe sestavine (mlete ovsene kosmiče, sončnična semena, mlete pražene arašide, laneno seme, sezamova semena, indijski trpotec in rožmarin).
3. Dodamo rozine in prelijemo z mineralno vodo.
4. Pečemo 35 minut na 160 stopinjah. Krekerje vzamemo iz pečice, jih obrnemo, zarežemo na željeno velikost, da jih bomo potem lažje nalomili in vrnemo v pečico za 15 minut na 175 stopinj.

HRANILNA VREDNOST:
– Energijska vrednost 2.246 kcal.
– Maščobe 134,8 g (od tega nasičene maščobe 16,2 g).
– Ogljikovi hidrati 134,8 g (od tega sladkorji 47,9 g).
– Prehranske vlaknine 31,3 g.
– Beljakovine 78,9 g.