Lešnikovi muffini s pistacijami brez glutena in sladkorja so sladko-slana sladica, čeprav ne vsebujejo ne sladkorja ne soli. Lešnikova in kokosova moka muffinom dajeta pridih sladkega, pistacije pa slanega. Prepričaj se sam in preizkusi recept.

Recept je brez glutena in sladkorja ter LCHF. Brez obresti in slabe vesti si lahko privoščite dva muffina za zajtrk oz. večerjo ali en muffin kot prigrizek. Vsebuje dosti beljakovin, tako da ustreza tudi kot hiter obrok po treningu.

SESTAVINE za muffine:
– 3 jajca.
– 100ml mineralne vode.
– 100g sojinega jogurta.
– 70g razmaščene lešnikove moke.
– 30g razmaščene kokosove moke.
– 10g indijskega trpotca.
– 20g pistacijinega namaza.

SESTAVINE za polnilo in okras:
– 2x10g pistacijinega namaza.
– 2x10g lešnikovega namaza Pajsotella.
– 2x10g jagodne marmelade.
– 40g oluščenih pistacij (okrog 100g celih).

POSTOPEK:
1. V eni posodi zmešamo suhe sestavine, tj. lešnikovo in kokosovo moko ter indijski trpotec.
2. V drugi posodi vmešamo jajca.
3. Jajcem dodamo sojin jogurt in pistacijin namaz ter premešamo z mešalnikom.
4. Mešanici dodamo suhe sestavine in ponovno premešamo.
5. Šest modelov za muffine napolnimo s približno 50g mase, da porabimo približno 2/3 mase.
6. Na maso damo po 10g namaza – po dva muffina z istim namazom – in tri pistacije.
7. Po vrhu naložimo še preostalo maso (približno 30g na mufin) in okrasimo s tremi pistacijami.
8. Pečemo 25 minut na 170 stopinjah.

NASVETI:
– Namesto sojinega jogurta lahko uporabimo kravji jogurt.
– Lešnikovo in kokosovo moko lahko uporabimo v drugačnem razmerju.
– Pistacijin namaz v masi lahko izpustimo.
– Za polnilo lahko uporabimo zgolj eno vrsto namaza. Muffini so najokusnejši z jagodno marmelado.

HRANILNA VREDNOST:
– Energijska vrednost 1.215 kcal.
– Maščobe 84,8g (od tega nasičene maščobe 13,2g).
– Ogljikovi hidrati 32g (od tega sladkorji 9,2g).
– Prehranske vlaknine 21,2g.
– Beljakovine 77g.