Lešnikovi muffini s pistacijami brez glutena in sladkorja so sladko-slana sladica, čeprav ne vsebujejo ne sladkorja ne soli. Lešnikova in kokosova moka muffinom dajeta pridih sladkega, pistacije pa slanega. Prepričaj se sam in preizkusi recept.

Recept je brez glutena in sladkorja ter LCHF. Brez obresti in slabe vesti si lahko privoščite dva muffina za zajtrk oz. večerjo ali en muffin kot prigrizek. Vsebuje dosti beljakovin, tako da ustreza tudi kot hiter obrok po treningu.

SESTAVINE za muffine:
– 70 g razmaščene lešnikove moke.
– 30 g razmaščene kokosove moke.
– 10 g indijskega trpotca.
– 3 jajca.
– 100 g sojinega jogurta.
– 20 g pistacijinega namaza.
– 100 ml mineralne vode.

SESTAVINE za polnilo in okras:
– 2 x 10 g pistacijinega namaza.
– 2 x 10 g lešnikovega namaza Pajsotella.
– 2 x 10 g jagodne marmelade.
– 40 g oluščenih pistacij (okrog 100 g celih).

POSTOPEK:
1. V eni posodi zmešamo suhe sestavine, tj. lešnikovo in kokosovo moko ter indijski trpotec.
2. V drugi posodi vmešamo jajca.
3. Jajcem dodamo sojin jogurt in pistacijin namaz ter premešamo z mešalnikom.
4. Mešanici dodamo suhe sestavine in ponovno premešamo.
5. Šest modelov za muffine napolnimo s približno 50 g mase, da porabimo približno 2/3 celotne mase.
6. Na maso damo po 10 g namaza (dva muffina z istim namazom, tj. pistacijin namaz, Pajsotello in jagodno marmelado) in tri pistacije.
7. Po vrhu naložimo še preostalo maso (približno 30 g na mufin) in okrasimo s tremi pistacijami.
8. Pečemo 25 minut na 170 stopinjah.

NASVETI:
– Namesto sojinega jogurta lahko uporabimo kravji jogurt.
– Pistacijin namaz v masi lahko izpustimo.
– Za polnilo lahko uporabimo zgolj eno vrsto namaza. Muffini so najokusnejši z jagodno marmelado.

HRANILNA VREDNOST:
– Energijska vrednost 1.215 kcal.
– Maščobe 84,8 g (od tega nasičene maščobe 13,2 g).
– Ogljikovi hidrati 32 g (od tega sladkorji 9,2 g).
– Prehranske vlaknine 21,2 g.
– Beljakovine 77 g.