Poleg domačega hummusa s korenjem in kurkumo lahko na podoben način pripravite še domači hummus s karijem.

Recept je brez glutena in veganski. Iz spodnjih količin dobimo od 200 do 250g hummusa.

SESTAVINE:
– 90g surove čičerike (ali 180g kuhane čičerike – obe količini sta okvirni in manjša odstopanja v receptu ne igrajo vloge).
– 60g korenja.
– 45g čebule.
– 10g beljakovinskega praška brez okusa.
– 10ml riževega kisa.
– Začimbe, npr. curry, mleti česen, mleta rdeča paprika.

POSTOPEK:
1. Čičeriko namočimo čez noč in jo zjutraj skuhamo (od 40 do 45 minut).
2. Korenje in čebulo narežemo na trakove in pečemo 15 minut na 180 stopinjah.
3. Čičeriko spasiramo v blenderju do gladkega.
4. H čičeriki dodamo vse ostale sestavine in ponovno mešamo, dokler ne dobimo enotne mase.

NASVETI:
– Dodamo polno žličko curryja, da bo v okusu prevladal.
– Če se masa ne meša dobro, dodamo žlico vode oz. več žlic po potrebi.
– Postrežemo z dimljenim lososom in popečenimi zeljnimi listi, ki jih lahko namažemo s hummusom in obložimo z dimljenim lososom.

HRANILNA VREDNOST:
– Energijska vrednost 440 kcal.
– Maščobe 6,7g (od tega nasičene maščobe 0,6g).
– Ogljikovi hidrati 70,5g (od tega sladkorji 14,8g).
– Prehranske vlaknine 4,2g.
– Beljakovine 28,4g.