Poleg domačega hummusa s korenjem in kurkumo lahko na podoben način pripravimo še domači hummus s curryjem.

Recept je brez glutena in veganski. Iz spodnjih količin dobimo 200-250 g hummusa.

SESTAVINE:
– 90 g surove čičerike (ali 180 g kuhane čičerike – obe količini sta okvirni in manjša odstopanja v receptu ne igrajo vloge).
– 60 g korenja.
– 45 g čebule.
– 10 g beljakovinskega praška brez okusa.
– 10 ml riževega kisa.
– Začimbe, npr. curry, mleti česen, mleta rdeča paprika.

POSTOPEK:
1. Čičeriko namočimo čez noč in jo zjutraj skuhamo (40-45 minut).
2. Korenje in čebulo narežemo na trakove in pečemo 15 minut na 180 stopinjah.
3. Čičeriko spasiramo v blenderju do gladkega.
4. K čičeriki dodamo vse ostale sestavine in ponovno mešamo, dokler ne dobimo enotne mase.

NASVETI:
– Dodamo polno žličko curryja, da bo v okusu prevladal.
– Če se masa ne meša dobro, dodamo žlico vode oz. več žlic po potrebi.
– Za prilogo popečemo zelnje liste, ki jih namažemo s hummusom in obložimo z dimljenim lososom.

HRANILNA VREDNOST:
– Energijska vrednost 440 kcal.
– Maščobe 6,7 g (od tega nasičene maščobe 0,6 g).
– Ogljikovi hidrati 70,5 g (od tega sladkorji 14,8 g).
– Prehranske vlaknine 4,2 g.
– Beljakovine 28,4 g.