Že večkrat sem poskušala narediti domači hummus, a do tega trenutka neuspešno. Včasih mu je manjkalo mazljivosti, včasih okusa. Kljub temu sem se odločila, da cel paket čičerike namenim ponovnemu poskusu. In … uspelo mi je pripraviti več različnih okusov. Recept za enega izmed njih dodajam spodaj.

Recept je brez glutena in veganski. Iz spodnjih količin dobimo od 200 do 250g hummusa.

SESTAVINE:
– 90g suhe čičerike (ali 180g kuhane čičerike – obe količini sta okvirni in manjša odstopanja v receptu ne igrajo vloge ).
– 60g korenja.
– 45g čebule.
– 15g paradižnikovega koncentrata.
– 10g beljakovinskega praška brez okusa.
– Začimbe, npr. kurkuma, mleti česen, mleta rdeča paprika, mleti ingver.

POSTOPEK:
1. Čičeriko namočimo čez noč in jo zjutraj skuhamo (od 40 do 45 minut).
2. Korenje in čebulo narežemo na trakove in pečemo 15 minut na 180 stopinjah.
3. Čičeriko spasiramo v blenderju do gladkega.
4. H čičeriki dodamo vse ostale sestavine in ponovno mešamo, dokler ne dobimo enotne mase.

NASVETI:
– Dodamo polno žličko kurkume, da bo v okusu prevladala.
– Če se masa ne meša dobro, dodamo žlico vode oz. več žlic po potrebi.
– Postrežemo z dimljenim lososom in popečenimi zeljnimi listi.

HRANILNA VREDNOST:
– Energijska vrednost 465 kcal.
– Maščobe 7g (od tega nasičene maščobe 0,7g).
– Ogljikovi hidrati 74,7g (od tega sladkorji 16,8g).
– Prehranske vlaknine 5,6g.
– Beljakovine 29,3g.