Še ena ideja za mešanico zelenjave z dodatkom mesa, solata ali t.i. solatna oz. zelenjavna skleda. Sestavine same po sebi niso nič posebnega, v kombinaciji pa se super obnesejo – sploh s hummusovim prelivom.

Recept je brez glutena in z nizkim deležem ogljikovih hidratov. Količina je primerna za tri osebe za kosilo ali večerjo.

SESTAVINE:
– 500g piščančjih prsi.
– 300g zelene solate, npr. ledenke.
– 280g koruze.
– 270g korenja.
– 270g zelja.
– 160g domačega hummus s curryjem.
– 30ml vode.
– 5g sezamovih semen za omako + 5g za posip.
– Začimbe, npr. curry, kurkuma.

POSTOPEK:
1. Vsaj eno uro pred pripravo meso narežemo na kocke, začinimo s curryjem ter kurkumo in pustimo, da se meso prepoji z začimbami.
2. Operemo in natrgamo solato ter jo damo v posodo za solato.
3. Korenje in zelje narežemo na trakove.
4. Zelje dodamo k solati, korenje pa dušimo pet minut.
5. Ko je korenje podušeno, ga prestavimo k solati in zelji, v isti posodi pa popečemo meso.
6. Hummus zmešamo s 30ml vode, sezamom, curryjem in kurkumo, da dobimo tekočo omako, ki jo prelijemo čez solato, in premešamo.
7. Solato po vrhu obložimo s pečenimi piščančjimi prsmi in posipamo s sezamovi semeni.

NASVETI:
– Lahko postrežemo s hrustljavim kruhom.
– Lahko uporabimo kupljeni ali domači hummus.
– Da obrok naredimo veganski, lahko meso zamenjamo s tofujem ali preprosto izpustimo, saj je solata sama po sebi bogatega okusa. Če se odločite za solato kot samostojno jed brez mesa ali tofuja, količina zadostuje za dve osebi.

HRANILNA VREDNOST:
– Energijska vrednost 1.481 kcal.
– Maščobe 50,9g (od tega nasičene maščobe 8g).
– Ogljikovi hidrati 110,7g (od tega sladkorji 53,8g)
– Prehranske vlaknine 22,2g.
– Beljakovine 149,6g.