“Manj je več,” pravijo. Lahko dodam, da “preprosto je okusno”. Ko smo brez ideje, kaj pripraviti za kosilo, večerjo ali malico, lahko sestavimo nekaj iz sestavin, ki so ti takrat na voljo v hladilniku – veganski zelenjavni krožnik. Nisem pričakovala, da bo moja kombinacija tako okusna, priprava pa zahteva le nekaj rezanja in mešanja.

Recept je brez glutena in veganski. Količina ustreza za dve osebi za malico ali eno športno aktivno osebo za kosilo.

SESTAVINE:
– 350g tofuja.
– 300g Hokaido buče.
– 240g fižola.
– 60g avokada.
– 5ml riževega kisa.
Začimbe, npr. poper, mleta čebula, mleti česen, timijan, peteršilj.

POSTOPEK:
1. Narežemo bučo in tofu na trakove in ju popečemo (v ponvi ali na peki papirju v pečici).
2. Razpolovimo avokado in ga narežemo na trakove.
3. Spasiramo fižol z začimbami in riževim kisom, da dobimo strukturo pireja oz. zelo goste omake, ki jo prestavimo v posodo.
4. Sestavine razporedimo po krožniku, na katerega damo tudi posodo s fižolom, v katero pomakamo ostale sestavine.

NASVETI:
– Uporabimo lahko katerokoli drugo vrsto oranžne/rumene buče, sladki krompir ali korenje.
– Namesto navadnega tofuja se lahko odločimo za tofu z zelišči ali dimljen tofu.

HRANILNA VREDNOST:
– Energijska vrednost 854 kcal.
– Maščobe 40,1g (od tega nasičene maščobe 6,5g).
– Ogljikovi hidrati 67,8g (od tega sladkorji 13,9g).
– Prehranske vlaknine 29,9g.
– Beljakovine 53,9g.