ENGLISH VERSION:

Veganska solatna skleda s tofujem in z gorčičnim prelivom je eden izmed od hranljivih in raznolikih receptov za solatne sklede.

Recept je brez glutena in ustreza kosilu dveh oseb. Lahko ga razdelimo tudi na več delov, saj je solatna skleda okusna tudi kasneje.

SESTAVINE:
– 400 g belega zelja.
– 335 g paradižnika v grozdu.
– 240 g češnjevega paradižnika.
– 180 g navadnega tofuja.
– 180 g dimljenega tofuja.
– 180 g tofuja z baziliko.
– 125 g zamrznjenega graha.
– 100 g kokosovega jogurta/kreme.
– 35 g zelenih oliv.
– 30 g gorčice Dijon.
– 10 g praženih arašidov.
– Začimbe, npr. curry, čili v prahu.

POSTOPEK:
1. Zamrznjen grah skuhamo v vreli vodi.
2. Tofu narežemo na kocke in olive na kolobarje. Oboje skupaj z začimbami zmešamo v marinado.
3. Paradižnike v grozdu narežemo na kocke, češnjeve paradižnike pa operemo in položimo na pekač s peki papirjem.
4. Češnjeve paradižnike pečemo 25 minut na 180 stopinjah.
5. Zelje narežemo na trakove, položimo v dve solatni skledi in dodamo narezane paradižnike ter grah.
6. Za preliv zmešamo kokosov jogurt in gorčico, da dobimo tekočo zmes, ki jo prelijemo čez ostale zelenjavo. Po potrebi dodamo vodo.
7. Popečemo mariniran tofu in olive v ponvi in primešamo arašide.
8. Polovico tofujeve mešanice razporedimo v vsako solatno skledo in dodamo pečene češnjeve paradižnike.

NASVETI:
– Uporabimo lahko tudi grah iz konzerve.

HRANILNA VREDNOST:
– Energijska vrednost 1.296 kcal.
– Maščobe 73,3 g (od tega nasičene maščobe 10,6 g).
– Ogljikovi hidrati 64,3 g (od tega sladkorji 7 g).
– Prehranske vlaknine 13,1 g.
– Beljakovine 98,9 g.