Topel jabolčni smoothie pripravite, ko vam primanjkuje tako časa kot idej za obrok. Všeč bo predvsem oboževalcem arašidovega masla.

Od vseh različic arašidovega masla, ki sem jih poskusila, je arašidovo maslo znamke Odlično absolutni zmagovalec. Prepričal me je tako okus kot struktura, saj je zaradi svoje mazljivosti uporabno za peko, ker ga brez težav vmešamo v druge sestavine.

Recept za smoothie je brez glutena, dodanega sladkorja in veganski. Količina ustreza obroku ene osebe.

SESTAVINE:
– 220ml sojinega napitka.
– 125g jabolka (manjše jabolko).
– 35g arašidovega masla.
– Cimet.

POSTOPEK:
1. Jabolko narežemo na kocke in posipamo s cimetom.
2. Narezana jabolka popečemo, da zadišijo – nekaj minut.
3. Prilijemo sojin napitek in arašidovo maslo.
4. Kuhamo, da se arašidovo maslo zmeša s tekočino.
5. Mešanico prelijemo v blender in zmešamo.
6. Smoothie prelijemo v posodo in okrasimo z arašidovim maslom ter s cimetom.

NASVETI:
– Če želimo bolj beljakovinski obrok za po treningu, lahko vmešamo še 25g beljakovin v prahu. V tem primeru bo energijska vrednost višja (496 kcal). Za isto energijsko vrednost lahko zmanjšamo količino arašidovega masla na 20g.

HRANILNA VREDNOST:
– Energijska vrednost 393 kcal.
– Maščobe 22,4g (od tega nasičene maščobe 0,7g).
– Ogljikovi hidrati 27,9g (od tega sladkorji 18,8g).
– Prehranske vlaknine 3,2g.
– Beljakovine 17,1g.