ENGLISH VERSION:

Kljub temu da so smoothiji po navadi hladni, pogosto celo z zamrznjenim sadjem, ki jim daje svojstveno strukturo, sem si tokrat zaželela nekaj toplega. Z dodatkom beljakovin in veliko zdravimi maščobami je topel beljakovinski bananin smoothie z maslom iz sončničnih semen postal odlična malica za po treningu, ko je pomembno, da telesu hitro vrnemo izgubljeno energijo.

Recept je veganski, brez glutena in z nizko vsebnostjo ogljikovih hidratov. Količina je primerna za en obrok osebe, ki je športno aktivna.

VEČ RECEPTOV ZA SMOOTHIJE

SESTAVINE:
– 200 g nesladkanega mandljevega napitka.
– 120 g banane (1 banana).
– 30 g masla iz sončničnih semen.
– 25 g grahovih beljakovin.
– 2 g cimeta.

POSTOPEK:
1. V posodi stopimo maslo iz sončničnih semen.
2. Banano narežemo na kolute in jo dodamo stopljenemu maslu.
3. Med mešanjem kuhamo nekaj minut, da se banana zmehča in razpade na manjše koščke.
4. Prilijemo mandljev napitek in kuhamo še 2 minuti.
5. Mešanico prelijemo v blender, dodamo grahove beljakovine in cimet ter zmešamo.
6. Prelijemo v posodo in poljubno okrasimo (npr. s kokosovim čipsom, chia semeni, z goji jagodami).

NASVETI:
– Maslo iz sončničnih semen lahko zamenjamo z mandljevim maslom, maslom iz indijskih oreščkov, arašidovim maslom ali s tahinijem.
– Mandljev napitek lahko zamenjamo z drugim rastlinskim napitkom, npr. sojinim, riževim, ovsenim, ali s kravjim mlekom.
– Grahove beljakovine lahko zamenjamo z drugimi beljakovinami, npr. s sirotkinimi, z riževimi.
– Če želimo redkejši smoothie, dodamo več rastlinskeganapitka, mleka ali vode. Če želimo gostejši smoothie, dodamo več beljakovin ali banane.
– Cimet lahko zamenjamo z drugimi začimbami, s kakavom, z maco ali matcho.

HRANILNA VREDNOST:
– Energijska vrednost 476 kcal.
– Maščobe 24,9 g (od tega nasičene maščobe 2,6 g).
– Ogljikovi hidrati 30 g (od tega sladkorji 14,5 g).
– Prehranske vlaknine 6,6 g.
– Beljakovine 32,6 g.