ENGLISH VERSION:

Slivov smoothie s kefirjem je super malica za tiste, ki se izogibajo mleku in jogurtom, saj zaradi fermentacije vsebuje zelo malo laktoze.

VEČ RECEPTOV ZA SMOOTHIJE

Recept je brez glutena in dodanega sladkorja. Primeren je za dopoldansko ali popoldansko malico za dve osebi. Lahko ga vzamemo seboj v službo in pojemo pred kosilom.

SESTAVINE:
– 500 ml kefirja.
– 250 g sliv.
– 30 g medu.
– 25 g arašidovega masla.
– 1 g cimeta.

POSTOPEK:
1. Razkoščičimo in narežemo slive.
2. Slive skupaj z medom, arašidovim maslom in s cimetom kuhamo na srednjem ognju 5 minut, da se slive zmehčajo in sestavine povežejo.
3. Kuhane slive z dodatki prestavimo v blender, dodamo kefir in zmešamo do gladkega.

NASVETI:
– Lahko vmešamo še beljakovine v prahu, da pridobimo na hranilni vrednosti in vsebnosti beljakovin ter tako dobimo samostojen obrok.

HRANILNA VREDNOST:
– Energijska vrednost 709 kcal.
– Maščobe 33,2 g (od tega nasičenih maščob 11,5 g).
– Ogljikovi hidrati 79,4 g (od tega sladkorji 69,9 g).
– Prehranske vlaknine 3,6 g.
– Beljakovine 26,3 g.