Sezamov sendvič z dimljeno tuno je nadgradnja ideje, da pripravim sezamove palačinke. Ker so se oblike palačink in dimljene tune lepo ujemale, sem jih sestavila v sendvič.

Recept je brez glutena in ustreza zajtrku ene osebe. Ker je skoraj brez ogljikovih hidratov, si lahko zraven privoščimo še skodelico sadja, kapučina ali riževega mleka.

SESTAVINE:
– 2 jajci.
– 100g dimljene tune.
– 62ml mineralne vode.
– 30g razmaščene sezamove moke.
– 10g razmaščene chia moke.

POSTOPEK:
1. Jajci in sezamovo ter chia moko zmešamo v gladko zmes.
2. Dodamo mineralno vodo in ponovno premešamo, pri čemer pazimo, da se ob stiku chia moko z vodo ne naredijo grudice.
3. Na vroči ponvi spečemo dve okrogli palačinki.
4. Na eno palačinko položimo dimljeno tuno in jo prekrijemo z drugo palačinko.

NASVETI:
– Če imamo ponev, na katero se hrana rada prime, lahko dodamo malo kokosovega olja.
– Ko zaključimo s peko palačink, lahko v ponvi popečemo še dimljeno tuno.

HRANILNA VREDNOST:
– Energijska vrednost 394 kcal.
– Maščobe 14,8g (od tega nasičene maščobe 3,8g).
– Ogljikovi hidrati 2,3g (od tega sladkorji 0,3g).
– Prehranske vlaknine 4,5g.
– Beljakovine 56,3g.