ENGLISH VERSION:

Zakaj bi vedno jedli curry kot glavno jed in riž kot prilogo le-tega? Ne bi bilo za spremembo dobro pripraviti kar oboje v enem? Kaj pa, če pripravo tega curryja zaključimo s peko v pečici? Rdeči curry s piščancem iz pečice upošteva vse omenjeno, kar da jedi svojstven čar.

Preveri tudi recept za rdeči curry s prekajeno šunko iz pečice, ki je poslovenjena oblika te tradicionalne tajske jedi.

Recept je brez glutena, količina pa ustreza kosilu za dve osebi.

OSTALI CURRY RECEPTI:

Lečin curry z rakci.

Curry madras z ribo.

Grahov rdeči curry s tofujem.

SESTAVINE:
– 450 g piščančjih prsi.
– 140 g zelene paprike.
– 140 g rumene paprike
– 140 g rdeče paprike.
– 200 ml kokosovega mleka.
– 50 g sushi riža.
– 50 g rdeče curry paste.

POSTOPEK:
1. Piščančje prsi narežemo na kocke in mariniramo v curry pasti čez noč.
2. Narežemo papriko na trakove ter korenje na kolobarje.
3. Piščanca popečemo in dodamo papriko ter riž. Zalijemo z vodo (100-200 ml), ki jo med dušenjem po potrebi dodajamo. Dušimo 10 minut.
4. Medtem pripravimo pekač s peki papirjem, na katerega prestavimo na pol kuhan curry.
5. Prelijemo s kokosovim mlekom in za 20 minut postavimo v pečico na 180 stopinj.

NASVETI:
– Namesto piščančjih prsi lahko uporabimo drugo vrsto mesa.
– Uporabimo sushi riž, ker se bolje vkuha v jed. Če ga nimamo, lahko uporabimo tudi beli, basmati ali črni riž in prilagodimo čas kuhanja.
– Korak pečenja v pečici lahko preskočimo, a na ognju kuhamo še dodatnih 5-10 minut.

HRANILNA VREDNOST:
– Energijska vrednost 1.111 kcal.
– Maščobe 37,2 g (od tega nasičene maščobe 23,6 g).
– Ogljikovi hidrati 76,9 g (od tega sladkorji 10,3 g).
– Prehranske vlaknine 4,3 g.
– Beljakovine 119,9 g.