Piščanec v kremni omaki z zelenjavo ne deluje ravno kot gurmansko doživetje, a je super rešitev za pripravo kosila. Osnovni recept ponuja več možnosti zamenjave, da ga lahko prilagodimo glede na svoje želje.

Recept je brez glutena. Količina je primerna za dve osebi za kosilo, če jed postrežete s prilogo, npr. rižem, ali eno lačno in športno aktivno osebo z višjimi energijskimi potrebami.

SESTAVINE:
– 330g piščančjega fileja.
– 200ml kondenziranega mleka.
– 200g korenja.
– 150g zelene paprike.
– 100g čebule.
– 15ml ribje omake.
– 3g mletega česna.
– 2g mlete čebule.
– 2g mletega belega popra.

POSTOPEK:
1. Meso začinimo z mletim česnom, mleto čebulo, belim poprom in prelijemo z ribjo omako ter pustimo vsaj eno uro.
2. Popečemo meso in po petih minutah dodamo korenje.
3. Dodamo še zeleno papriko in čebulo.
4. Prelijemo s kondenziranim mlekom in kuhamo še dobrih pet minut.

NASVETI:
– Korak mariniranja lahko izpustimo, a na ta način zagotovimo, da se meso bolj napoji z začimbami.
– Vse sestavine lahko v ponev damo hkrati. V receptu so dodane ločeno ena za drugo, da so različno pečene – všeč mi je, če je korenje zelo mehko, čebula manj.
– Namesto piščančjega fileja lahko uporabimo piščančje prsi ali puranji file.
– Namesto kondenziranega mleka lahko uporabimo smetano za kuhanje ali sojino smetano.
– Ribjo omako lahko izpustimo ali zamenjamo s sojino.

HRANILNA VREDNOST:
– Energijska vrednost 794 kcal.
– Maščobe 21,5g (od tega nasičene maščobe 12,1g).
– Ogljikovi hidrati 59,1g (od tega sladkorji 36,9g).
– Prehranske vlaknine 10,9g.
– Beljakovine 95,8g.