Zelenjavni polpeti se pogosto znajdejo na jedilniku vegetarijancev in veganov. Pripraviti jih je mogoče v nešteto različicah. Ohrovtovi polpeti so nevsakdanja kombinacija živil, zaradi bogastva z beljakovinami pa v veliki meri zadostijo potrebam po le-teh.

Recept je brez glutena in veganski. Primeren je tako za glavno jed kot prilogo. Najbolje se prileže kot priloga solatne sklede za dve osebi.

SESTAVINE:
– 100ml sojinega mleka.
– 85g kodrolistnega ohrovta.
– 70g surove rdeče leče (200g kuhane).
– 65g surove čičerike (130g kuhane).
– 15g indijskega trpotca.
– 30g indijskih oreščkov.
– Začimbe, npr. poper, mleti česen, mleta čebula.

POSTOPEK:
1. Čez noč namočimo lečo in čičeriko, zjutraj pa ju ločeno skuhamo. Namočimo tudi indijske oreščke.
2. Kodrolistni ohrovt narežemo na trakove.
3. Vse sestavine damo v blender in zmešamo do želene strukture. Lahko do gladkega, lahko pa pustimo, da ostanejo kakšni večji koščki.
4. Maso razdelimo na osem delov, jih oblikujemo v polpete in položimo na papir za peko.
5. Pečemo 30 minut na 180 stopinjah.

NASVETI:
– Če nimamo časa za namakanje in kuhanje leče ter čičerike, uporabimo lečo in čičeriko iz konzerve.

HRANILNA VREDNOST:
– Energijska vrednost 765 kcal.
– Maščobe 21,4g (od tega nasičene maščobe 3,4g).
– Ogljikovi hidrati 95,8g (od tega sladkorji 14,7g).
– Prehranske vlaknine 14,8g.
– Beljakovine 43,8g.