Za “darilo” sem dobila glavo ohrovta, s katerim si nisem najbolj domača. Kljub vsemu sem želela narediti nekaj nevsakdanjega in nastale so ohrovtove beljakovinske palačinke. Ker bi nekatere mogoče odvrnilo, da so ohrovtove, lahko besedo iz imena recepta izpustite, saj jih kasneje prepričal njihov okus.

Recept je brez glutena. Kot večerja ustreza za dve osebi, če poleg postrežemo še namaz. Zaradi visoke vsebnosti beljakovin je primeren obrok po treningu.

SESTAVINE:
– 3 jajca.
– 100g kodrolistnega ohrovta.
– 100ml sojinega mleka.
– 80g sirotkinih beljakovin v prahu.
– 20g konopljinih beljakovin.
– 15g indijskega trpotca.

POSTOPEK:
1. Sestavine zmešamo v blenderju do gladkega.
2. V ponvi segrejemo kokosovo olje, na katerem spečemo palačinke. Pri obračanju smo pazljivi, ker so zelo rahle.

NASVETI:
– Kot namaz postrežemo hummus. Lahko pripravimo tudi domači hummus.

HRANILNA VREDNOST:
– Energijska vrednost 786 kcal.
– Maščobe 32,3g (od tega nasičene maščobe 6,8g).
– Ogljikovi hidrati 24,3g (od tega sladkorji 8,1g).
– Prehranske vlaknine 13,4g.
– Beljakovine 101,8g.