ENGLISH VERSION:

Musaka z jajčevci je preprosta in vsakdanja jed. Lahko bi rekli, da gre za bolj zdravo različico lazanje, saj ne uporabimo testenin, poleg tega pa po se z jajčevci namesto krompirja v tradicionalni musaki izognemo večji količini ogljikovih hidratov.

Recept je brez glutena. Količina ustreza kosilu treh oseb, lahko pa musako razdelite na kosilo in večerjo ter tako prihranite čas pri pripravi večerje.

SESTAVINE:
– 500g mletega mešanega mesa.
– 300g paradižnikove mezge.
– 160g jajčevca.
– 100g kisle smetane.
– 85g čebule.
– 70g zelene paprike.
– 1 jajce.
– 2 stroka česna.
– Začimbe, npr. poper, himalajska sol, mleti česen.

POSTOPEK:
1. Popražimo čebulo in česen.
2. Dodamo mleto meso in ga popečemo z vseh strani.
3. Zeleno papriko narežemo na kocke in jo dodamo k mesu.
4. Dodamo začimbe.
5. Prilijemo paradižnikovo mezgo in na srednjem ognju kuhamo trideset minut.
6. Medtem po dolgem narežemo jajčevec na tanke rezine in pripravimo preliv, za katerega zmešamo kislo smetano, jajce in začimbe.
7. Pekač obložimo s peki papirjem in nanj naložimo rezine jajčevca.
8. Na jajčevec položimo prvo plast mesa, ki ga prekrijemo še z eno plastjo jajčevcev in mesa.
9. Po mesu lahko naložimo še eno plast jajčevcev, če nam ostanejo, ali pa prelijmo s prelivom.
10. Pečemo šestdeset minut na 180 stopinjah.

NASVETI:
– Kot paradižnikovo mezgo lahko vzamemo pasirano ali tisto s koščki paradižnika – odvisno od okusa.

HRANILNA VREDNOST:
– Energijska vrednost 1.602 kcal.
– Maščobe 117,1g (od tega nasičene maščobe 1,8g).
– Ogljikovi hidrati 40g (od tega sladkorji 22,5g).
– Prehranske vlaknine 8,2g.
– Beljakovine 99,6g.