Mešana zelenjava z dimljenim lososom iz pečice je ideja za brezmesno kosilo, ki kljub vsemu postreže z dovolj beljakovinami. Slednje pridejo predvsem iz lososa, nekaj pa iz beljakovinskih testenin iz buče Golica. Zasledila sem jih v Hoferju in želela preizkusiti. Čeprav nisem ljubitelj testenin, jih lahko pohvalim in priporočim.

Recept je brez glutena in količinsko ustreza kosilu treh oseb. Če vsega ne pojemo za kosilo, lahko prihranimo še za večerjo. Zraven lahko postrežemo še posodo zelene solate.

SESTAVINE:
– 200 g beljakovinskih testenin.
– 500 g belih šampinjonov.
– 200 g češnjevih paradižnikov.
– 100 g oliv s papriko.
– 125 g špinače.
– Začimbe, npr. celi zeleni poper, mleti črni poper, kurkuma, limonska trava.
– 300 g dimljenega lososa v rezinah.

POSTOPEK:
1. Beljakovinske testenine skuhamo po navodilih na embalaži.
2. Medtem operemo in narežemo šampinjone, npr. na štiri dele, razpolovimo češnjeve paradižnike in olive ter operemo špinačo.
3. Kuhane testenine odcedimo in razporedimo na pekač s peki papirjem.
4. Po vrhu enakomerno razporedimo šampinjone, češnjeve paradižnike, olive in špinačo.
5. Po okusu dodamo začimbe in nežno premešamo.
6. Pečemo 30 minut na 180 stopinjah Celzija in 10 minut pred koncem dodamo dimljenega lososa.

NASVETI:
– Uporabimo lahko drugo vrsto testenin, npr. lečine testenine.
– Testenine lahko izpustimo in dobimo manj kalorični obrok z manj ogljikovimi hidrati.

HRANILNA VREDNOST:
– Energijska vrednost 1.515 kcal.
– Maščobe 45,7 g (od tega nasičene maščobe 7,4 g).
– Ogljikovi hidrati 156,3 g (od tega sladkorji 15,9 g).
– Prehranske vlaknine 25,7 g.
– Beljakovine 130,6 g.