ENGLISH RECIPE:

Mandljeva kaša s čokolado in z borovnicami je ideja za sladek zajtrk, a brez dodanega sladkorja. Za piko na I kašo okrasimo s koščkom čokolade, ki se bo zaradi toplote kuhane kaše stopil.

DRUGI RECEPTI ZA KAŠE

Recept je brez glutena in dodanega sladkorja. Količina ustreza zajtrku ene osebe, primeren pa je tudi za obrok po treningu, saj vsebuje zadostno mero beljakovin, saj so jim dodane beljakovine v prahu.

SESTAVINE:
– 30 g razmaščene kokosove moke.
– 25 g sirotkinih beljakovin v prahu z okusom vanilije.
– 15 g razmaščene mandljeve moke.
– 200 ml kave.
– 60 g zamrznjenih borovnic.
– 15 g čokolade brez sladkorja.
– 10 g pistacijinega namaza.
– 10 g mešanice superživil.

POSTOPEK:
1. Zmešamo suhe sestavine.
2. Segrejemo kavo in dodamo borovnice.
3. Vmešamo suhe sestavine in mešamo z metlico, dokler se kaša ne zgosti do želene gostote.
4. Okrasimo s koščkom čokolade, pistacijinim namazom in z mešanico super živil.

HRANILNA VREDNOST:
– Energijska vrednost 454 kcal.
– Maščobe 21,3 g (od tega nasičene maščobe 4,8 g).
– Ogljikovi hidrati 33,7 g (od tega sladkorji 10,4 g).
– Prehranske vlaknine 19,8 g.
– Beljakovine 34,8 g.

NASVETI:
– Lahko uporabimo drugo zamrznjeno ali sveže jagodičevje.
– Namesto kave lahko uporabimo vodo ali rastlinski napitek po okusu, npr. mandljevega.
– Okrasimo s semeni, oreški in sadjem po okusu.
– Kašo lahko pripravimo tudi brez kuhanja, a okus in struktura ne bosta isti.