Cmokov nisem jedla že nekaj let, saj mi s spremembo načina prehrane niso več ustrezali. Kljub vsemu vedno iščem nadomestne rešitve – ne zato, ker bi karkoli pogrešala, ampak tako drugim pokažem, da nisi ne glede na odločitev v ničemer prikrajšan, če se tako odločiš in nameniš. Uspelo mi je narediti tudi cmoke za pajsanje brez obresti in slabe vesti.

Recept je brez glutena, sladkorja in LCHF. Količina je primerna za dve osebi za večerjo.

SESTAVINE za maso:
– 250g pasirane skute.
– 50g razmaščene orehove moke.
– 40g razmaščene kokosove moke.
– 1 jajce.
– 10g indijskega trpotca.

SESTAVINE za polnilo in prilogo:
– 30g malin za polnilo + 30g malin za prilogo.
– 30g orehov.
– 30g jagodne marmelade.

POSTOPEK:
1. Sestavine za maso zmešamo z mešalnikom in pustimo 10 minut, da se sprimejo.
2. Nasekljamo orehe in pretlačimo maline.
3. Iz mase oblikujemo kroglice, jih sploščimo, napolnimo s polnilom (na dve damo po 15g malin, na dve pa po 15g marmelade) in ponovno oblikujemo v kroglice.
4. Zavremo vodo in cmoke v vreli vodi kuhamo 15 minut.
5. Postrežemo s pretlačenimi malinami in z nasekljanimi orehi.

NASVETI:
– Razmerje moke lahko poljubno spremenite.
– Uporabite lahko drugo sadje, npr. borovnice, ali vse naredite z marmelado.

HRANILNA VREDNOST:
– Energijska vrednost 862 kcal.
– Maščobe 39g (od tega nasičene maščobe 8,2g).
– Ogljikovi hidrati 34,2g (od tega sladkorji 12,5g).
– Prehranske vlaknine 20,3g.
– Beljakovine 74,7g.