Se večkrat sprašuješ, kako pripraviti kruh brez moke, glutena, z malo ogljikovimi hidrati in hkrati še doseči, da bo hrustljav? Uspelo mi je. Preveri in preizkusi spodnji recept.

SESTAVINE:
– 250g posnete skute.
– 4 jajca.
– 80g mletih lanenih semen.
– 40g mletih sezamovih semen.
– 40g razmaščene sezamove moke.
– 20g bučnih semen.
– 20g sončničnih semen.
– 20g indijskega trpotca.
– 20g chia semen.
– 10g mace.

POSTOPEK:
1. Zmešamo suhe sestavine, tj. mleto laneno seme, mleto sezamovo seme, razmaščeno sezamovo moko, bučna semena, sončnična semena, indijski trpotec, chia semena in maco.
2. Ločeno zmešamo mokre sestavine, tj. skuto in jajca.
3. Mokre in suhe sestavine zmešamo skupaj. Najlažje bo z mešalnikom.
4. Pečemo 45 minut na 180 stopinjah.

NASVETI:
– Skuto lahko nadomestimo z grškim ali navadnim jogurtom.
– Razmaščeno sezamovo moko lahko nadomestimo z mletimi semeni ali obratno. Uporabimo, kar imamo na razpolago.
– Cela semena (bučna, sončnična in chia) lahko izpustimo, zamenjamo z oreščki ali suhim sadjem – odvisno od okusa.
– Maco lahko izpustimo. Dodana je, da ima kruh nekoliko bolj drugačen – sladkast – okus.

HRANILNA VREDNOST:
– Energijska vrednost 1.781 kcal.
– Maščobe 120,9g (od tega nasičene maščobe 18,6g).
– Ogljikovi hidrati 68,5g.
– Prehranske vlaknine 19,6g.
– Beljakovine 119,2g.