Glede na količino objavljenih curry receptov ni težko ugotoviti, da je to ena mojih najljubših jedi. Grahov rdeči curry s tofujem je nastal iz sezonske domače zelenjave, za beljakovinsko ustreznost recepta pa je dodan tofu. Grah pa barvo rdečega curryja spremeni v zeleno in doda tradicionalnemu curry receptu nekaj drugačnega.

Recept je brez glutena in veganski. Količina ustreza kosilu za dve osebi, če ga postrežemo kot samostojno jed. Če nam je kot samostojna jed preveč pekoč, priložimo riž in dobimo kosilo za štiri osebe.

OSTALI CURRY RECEPTI:

Lečin curry z rakci.

Curry madras z ribo.

SESTAVINE:
– 600 g bučk.
– 200 g korenja.
– 200 g kokosovega mleka.
– 180 g navadnega tofuja.
– 180 g dimljenega tofuja.
– 125 g zamrznjenega graha.
– 40 g rdeče curry paste.
– 10 ml ribje omake.

POSTOPEK:
1. Skuhamo grah in ga v blenderju zmešamo s kokosovim mlekom.
2. Narežemo bučke in korenje, na primer, na trakove.
3. Pražimo rdečo curry pasto, dodamo narezano zelenjavo in dušimo, da se zelenjava zmehča.
4. Narežemo tofu, ga dodamo zelenjavi in spet dušimo.
5. Prilijemo zmešano kokosovo mleko z grahom in kuhamo na srednjem ognju 5 minut.
6. Dodamo ribjo omako in zavremo.

NASVETI:
– Uporabimo lahko grah iz konzerve, in sicer, okrog 250 g.
– Uporabimo lahko samo navaden tofu, samo dimljenega ali njuno kombinacijo.

HRANILNA VREDNOST:
– Energijska vrednost 1.174 kcal.
– Maščobe 71,8 g (od tega nasičene maščobe 40,5 g).
– Ogljikovi hidrati 70,2 g (od tega sladkorji 29,1 g).
– Prehranske vlaknine 12,2 g.
– Beljakovine 64,5 g.