Figov beljakovinski smoothie z arašidovim maslom je super osvežilni smoothie za poletne dni. Lahko si ga privoščimo tudi v različici z banano.

Recept je brez glutena in dodanega sladkorja. Vsebuje veliko beljakovin, zato je primeren za katerikoli obrok čez dan – tudi kot nadomestilo kosila, če smo na poti.

SESTAVINE:
– 200 g fig.
– 150 g nepasirane skute.
– 100 ml vode.
– 25 g arašidovega masla.
– 25 g kazeina.
– 1 g cimeta.
– 1 g acai v prahu.

POSTOPEK:
1. Vse sestavine (razen polovico fige in žličko arašidovega masla) damo v blender in zmešamo do gladkega.
2. Okrasimo s preostalo polovico fige, narezano na rezine, in z žličko arašidovega masla.

NASVETI:
– Kazein lahko zamenjamo z veganskimi beljakovinami in smoothie naredimo veganski.
– Kazein lahko zamenjamo s koncentratom ali z izolatom beljakovin, če ga bomo imeli kot malico po treningu.

HRANILNA VREDNOST:
– Energijska vrednost 531 kcal.
– Maščobe 15,9 g (od tega nasičenih maščob 2 g).
– Ogljikovi hidrati 47,1 g (od tega sladkorji 38,7 g).
– Prehranske vlaknine 1,2 g.
– Beljakovine 48,5 g.