ENGLISH RECIPE:

Falafeli so jed iz arabskega sveta, ki je po navadi ocvrta. S cvrtjem se namreč doseže, da so zunaj hrustljavo zapečeni, notri pa mehki. Prvič sem jih poskusila v Jordaniji, kasneje pa sem v Sloveniji našla nekaj pripravljenih mešanic, ki jih samo zmešaš z vodo. Na podoben način sem sama pripravila celotno maso. Namesto crvtja so domači falafeli pečeni v pečici, a vseeno hrustljavi in nadvse okusni.

Recept je brez glutena in veganski. Falafele lahko uporabimo kot prilogo, lahko pa jih postrežemo na zabavi kot mrzlo predjed ali na plošči z narezkom.

SESTAVINE:
– 100 g surove čičerike.
– 70 g čebule.
– 2 stroka česna.
– 5 g indijskega trpotca.
– Začimbe, npr. curry, poper, kajenski poper, mleti česen, kardamom, himalajska sol, mleti koriander.

POSTOPEK:
1. Čičeriko namočimo čez noč, zjutraj odlijemo vodo in operemo čičeriko.
2. Narežemo čebulo in nasekljamo stroke česna.
3. Vse sestavine damo v blender in mešamo, da dobimo enotno maso. Masa se mora sprijeti, da bomo lahko oblikovali kroglice. Če je preveč lepljiva, dodamo še malo indijskega trpotca. Če je masa presuha, dodamo malo vode.
4. Oblikujemo kroglice in pečemo 25 minut na 180 stopinjah Celzija.

NASVETI:
– Postrežemo z domačim hummusom.

HRANILNA VREDNOST:
– Energijska vrednost 451 kcal.
– Maščobe 6,7 g (od tega nasičene maščobe 0,8 g).
– Ogljikovi hidrati 76,5 g (od tega sladkorji 14,3 g).
– Prehranske vlaknine 6,7 g.
– Beljakovine 24,6 g.