Bananino-arašidov smoothie je bolj puding kot smoothie, saj vsebuje zamrznjene banane, ki mu skupaj z arašidovim maslom dajo kremasto strukturo.

Recept je brez glutena in dodanega sladkorja. Če ga pripravimo s spodnjimi količinami, polovico pojemo takoj za malico po treningu ali večerjo, polovico pa naslednji dan za zajtrk.

SESTAVINE:
– 220g zamrznjenih banan.
– 115ml kokosovega napitka.
– 115ml sojinega napitka.
– 60g arašidovega masla.
– 40g kazeina.
– 20g lanenih semen.
– 1g himalajske soli.

POSTOPEK:
1. En dan pred pripravo zamrznemo banane.
2. Zmeljemo laneno seme.
3. Vse sestavine damo blender in zmešamo do gladkega.

NASVETI:
– Če nam ostanejo zrele banane, ki jih ne bomo porabili, jih narežemo na kolobarje in shranimo v skrinjo.
– Uporabimo lahko tudi sveže banane, a smoothie ne bo tako kremast.
– Uporabimo lahko samo kokosov napitek, samo sojinega ali kombinacijo obeh.
– Kazein lahko zamenjamo z veganskimi beljakovinami in smoothie naredimo veganski.
– Kazein lahko zamenjamo s koncentratom ali z izolatom beljakovin, če ga bomo imeli kot malico po treningu.

HRANILNA VREDNOST:
– Energijska vrednost 893 kcal.
– Maščobe 42,6g (od tega nasičenih maščob 2,6g).
– Ogljikovi hidrati 73,6g (od tega sladkorji 32,1g).
– Prehranske vlaknine 5,7g.
– Beljakovine 58,4g.