ENGLISH RECIPE:

Bananin kruh s sezamom pride izjemno sočen kruh. Večkrat se sicer vprašam, zakaj se bananin kruh imenuje kruh, saj se ga dejansko je kot pecivo in ne kruh. Si predstavljate bananin kruh s salamo in sirom? Ne ravno. Čeprav je v receptu uporabljena sezamova moka, gre v osnovi za sladek kruh.

Recept je brez glutena in dodanega sladkorja. Brez slabe vesti in obresti si ga lahko privoščite kadarkoli čez dan kot prigrizek, saj ima en kos okrog 75 kalorij. Primeren je tudi za zajtrk za dvakrat.

SESTAVINE:
– 300 g banane (3 velike banane).
– 3 jajca.
– 40 g sezamove razmaščene moke.
– 30 g beljakovin z okusom moche.
– 5 g pecilnega praška.
– 100 ml mineralne vode.
– 10 g sezama.

POSTOPEK:
1. Dve banani pretlačimo v pire, tretjo pa olupimo in prerežemo po dolžini.
2. V posodi zmešamo jajca, sezamovo moko, beljakovine in pecilni prašek.
3. Pretlačeni banani dodamo k ostalim sestavinam in dobro premešamo.
4. Postopoma dodajamo mineralno vodo.
5. Mešanico prestavimo v pekač za kruh, ki smo ga obložili s peki papirjem.
6. Po vrhu obložimo z banano, ki smo jo prerezali po dolžini, in s sezamovimi semeni.
7. Pečemo 40 minut na 180 stopinjah Celzija.

NASVETI:
– Uporabimo lahko beljakovine drugega okusa.

HRANILNA VREDNOST:
– Energijska vrednost 792 kcal.
– Maščobe 27,1 g (od tega nasičene maščobe 6,5 g).
– Ogljikovi hidrati 73,6 g (od tega sladkorji 37,2 g).
– Prehranske vlaknine 7,8 g.
– Beljakovine 64,2 g.